Известие

Collapse
No announcement yet.

Питам преди да плащам...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Питам преди да плащам...

    Здравейте,пичове,нов съм във този форум поради това ,че отскоро имам алфа.Изчетох доста от темите и видях ,че има някои от вас които доста разбират и затова реших да питам преди да предприема някакви действия,поради простата причина,че живея в Италия ,а тук ремонтите са скъпи и ще ме излъжат.Моя проблем сте го дискутирали в много теми и имаше доста мнения ,затова ще ме извините,че пак го подхващам.

    алфа ромео 33 ;
    94 г. ;
    бензин ;
    двг боксер ;
    65 KW (незнам колко коня е това);
    130 000 км.
    Незнам колко е кубатурата ,но ако някой може да каже по KW...;

    1. Пръчката за нивото на маслото мирише на бензин;
    2. От там духа масло ( като я извадя )
    3. Като е студена колата от ауспуха излиза черен конденз който не мирише на нищо ;
    4. Бензиновата помпа жужи (ако това е тя на резервоара от ляво)

    Колата за 1000 км. изгори около 0.5 л. масло. Забелязах, че като отворя капачката на резервоара се чува свистене на въздух ,незнам дали влиза или излиза въздуха... по скоро май влиза . Спрях да я затягам ...долях масло минал съм от тогава 600 км. и маслото ми се струва , че си е на същото ниво на пръчката .Та въпроса ми е дали тези проблеми не идват от бензиновата помпа ( миризмата на бензин в маслото , горенето на масло преди а сега не ). Не мога да намеря къде е отдушника на резервоара ,ако има такъв. Колата има мощност 160 -170 км/ч без проблеми, за повече ме хвана страх, а можеше .
    Ako някой може да ми каже нещо по тези проблеми преди да я карам по "майстори" (в кавички защото тук май са като нашите майстори) и да ме натоварят сериозно ,ще съм благодарен.

  • #2
    Здравей приятел, честито за придобивката!
    Колата ти би трябвало да е с инжекцион, а не с карбуратор.
    65 киловата са към 90 коня /мисля че се умножаваха киловатите по 1.36/
    Пръчката е миришела на бензин, щото вероятно е имало бензин в маслото /това обяснява и падането на нивото на маслото в началото - просто се е изпарил бензина в маслото/
    А дето ти духа компресия /масло?!?!?!/ от отвора на пръчката на маслото - това не говори добре за ДВГ-то - вероятно износени сегменти, съответно цилиндри.
    За конденза - не знам /да не би да е не е карана известно време тази кола/ обяснявам си го с това че се люспи мръсотията от ауспуха и се смесва с конденза от ДВГ.
    За бензиновата помпа - имах преди такава кола и мойта помпа жужа 2 години и така я продадох и още върви така /май имало някакъв горивен филтър там/
    Свистенето на въздух от резервоара е бял кахър - запушен е отдушника /бензина от температурните разлики се свива и разширява/ - хич да не ти пука.

    Най много ме притеснява факта как е попаднал бензина в маслото, но тук има колеги които са по-наясно - може би те ще обяснят.
    Mitsubishi Outlander
    Mitsubishi Space Star
    Daihatsu Terios

    Comment


    • #3
      Е все пак честито за добрия избор
      Колкото до проблема ти има няколко варянта
      ако колата ти е с механична помпа най вероятно имаш спукано платно и ти влиза бензин в маслото.
      Другия момент е ако в действително колата ти е седяла повече време да ти е заседнал сигмент и да ти е промило някой цилиндър и после да се е оправил. Това разбира се е ако колата е с ел. помпа.
      Е това е мое мнение
      А за саждите и вакума не се шашкай такъв е сезона

      п.п. Колата стояла ли е дулго време

      Alfetta GTV 2000TS 87г. Alfa Romeo 164 2.0TS 91г. Alfa romeo 155 1.8TS 93г. Honda VFR400 NC24

      Comment


      • #4
        re

        здрасти колега,и аз като я купих моята имах подобни проблеми - миризма на бензин от картера , вода по капачката на маслото и всичко това беше в резултат от скапан термостат - ниска температура , особено когато се кара на кратки разтояния. темлературата сега я държи малко над 70г. при всякъкви условия - така че първо обърни внимание на термостата.
        Alfa GTV 1.8 TS
        Alfa 33 1,4 feeling 94г.
        Alfa 6 2,5 TD - в спомените само

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от pe6kata212
          Е все пак честито за добрия избор
          Колкото до проблема ти има няколко варянта
          ако колата ти е с механична помпа най вероятно имаш спукано платно и ти влиза бензин в маслото.
          Другия момент е ако в действително колата ти е седяла повече време да ти е заседнал сигмент и да ти е промило някой цилиндър и после да се е оправил. Това разбира се е ако колата е с ел. помпа.
          Е това е мое мнение
          А за саждите и вакума не се шашкай такъв е сезона

          п.п. Колата стояла ли е дулго време
          Ква механична помпа бре колега момчето казва че жужи което значи ае е електрическа ъответно колата е инжекцион . А за проблема с бензина в малото може да го пропука ако е по-богата сместа /на мен така ми правеше на Голфа/покрай сегментите
          Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
          Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
          Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

          Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

          Comment


          • #6
            е не съм дочел но пък моита беше карборатор с ел. помпа само незнам дали е присаждана или оригинална

            а ако са му износени сигментите и е богата сместа е нормално да му вкарва бензин в маслото(той не може да изгори толкова бързо и промива)

            Alfetta GTV 2000TS 87г. Alfa Romeo 164 2.0TS 91г. Alfa romeo 155 1.8TS 93г. Honda VFR400 NC24

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от pe6kata212
              е не съм дочел но пък моита беше карборатор с ел. помпа само незнам дали е присаждана или оригинална

              а ако са му износени сигментите и е богата сместа е нормално да му вкарва бензин в маслото(той не може да изгори толкова бързо и промива)
              Точно така
              Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
              Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
              Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

              Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

              Comment


              • #8
                Здравейте отново...благодаря,че намерихте време да пишете.
                Общо взето както си и мислех - трябва да се отваря двигателя.Започвам да се замислям за добавки ..ама дали си струва или производителите само си ги рекламират за да се излъже някой като мен...незнам.
                pe6kata212-колкото до термостата и там работата не е добре - като карам по магистрала температурата е 40-50..по задръстванията стига до 90 гр.Сигурно са го махнали , в тая плетеница от тръби не мога да разбера къде е тоя термостат.
                Колата е с ел. бензинова помпа и е стояла мисля около месец на място и дали е заседнал сигмент и е промило някой цилиндър -незнам . Колкото до саждите това продължава вече 3 мес. не е нормално според мен, пък и тук сезона при мен е такъв , че тук е 10-15 сутрин и 20-25 гр. през деня така ,че не студено..ако поработи на място 10 мин си става локвичка (20x20) вода и чернилка.Ако сместа ми е обогатена трябва центровка ли? Друг вариант ако има аз да направя нещо...не ми се занимава с "жабарите" лъжат и свалят кожи повече от наште "майстори".
                Все още не мога да си обясня как за 1000км. изгори 0.5 л. масло , асега 600-700км. нивото си е почти същото, а продължава да мирише на бензин по пръчката...между другото газовете от ауспуха трябва ли да миришат на масло ако са "износени сегменти, съответно цилиндри" защото не усещам никаква миризма , пушекът почти не се вижда на место ,а като я форсирам малко сиво ,но не облаци-съвсем малко...ако са сегменти и бутала не трябва ли да пуши много или не е задължително.
                Увлякох се май...благодаря ,че помагате! Ако някой знае отговор на мойте "компетентни " въпроси - тук съм...Чао засега

                Comment


                • #9
                  Знаачи факторите пак са няколко.Нормално е да ти излизат черни газове ако колата работи с богата на бензин смес ,другото което е живял съм в Анкона и знам колко е влажен въздуха в Италия.Това пак не е маловажен фактор
                  Сега колкото до термостата той се намира до алтернатора и горния маркуч на радиятора влиза в него,щом колата се държи така значи е отворил и е заседнал,няма как да минеш без нов.Най вероятно този конденз се образува от това че колата работи на по ниска температура(студена)
                  Кокото до маслото колегата ти е обяснил,явно е имало бензин и като си я подкарал се е изпарил
                  Моето предложение е де я закараш на диагностика и да ти сменят термостата предполагам че ще се оправи.

                  п.п.Успех дано не съм те подвел но според мен е така

                  Alfetta GTV 2000TS 87г. Alfa Romeo 164 2.0TS 91г. Alfa romeo 155 1.8TS 93г. Honda VFR400 NC24

                  Comment

                  Working...
                  X